Imaš vrhunsko poslovno idejo, a nisi prepričan/-a, kako točno naj bi izgledala njena vizualna podoba, da v njej zaživi globina tvoje zgodbe, ki s svojo energijo in sporočilnostjo, kot magnet privlači tvoje idealne stranke?
Verjamemo, da ne želiš postati le še ena dodatna znamka, ki se je pravkar pojavila na trgu in upa, da jo bodo opazili.
Želiš biti ti!
Avtentičen/-a na vseh nivojih.
Ker imaš vrhunski produkt ali storitev, želiš, da ta zasije iz množice, ti pa se s ponosom in samozavestjo predstaviš svetu.
Tu smo, da ti pomagamo uresničiti tvoje sanje. Zate ustvarimo identiteto blagovne znamke, ki bo izražala tvoje bistvo, tvoje vrednote, tvojo unikatnost. Na ta način pritegneš ljudi, ki bodo na prvi pogled začutili pripadnost in postali tvoja zvesta stranka.
Kaj, če bi ti nekdo ponudil dokumentiran načrt za uspeh blagovne znamke?
Zagotovo se ne bi uprl/-a? Prav tega se lotimo v prvem koraku našega sodelovanja.
Tvoja strategija blagovne znamke ali zemljevid blagovne znamke je način, kako boš ti in (tvoja ekipa) gradil/-a, oblikoval/-a in delil/-a svojo zgodbo blagovne znamke. V njej je definirano, kaj tvoja blagovna znamka ali podjetje je, k čemu teži, kakšen je njen namen, čemu služi in kako vse to sporočaš svetu.
Strategija blagovne znamke vključuje jasno določeno vizijo blagovne znamke, njene vrednote, misijo oz. poslanstvo, njeno idealno ciljno publiko ter raziskavo konkurence, na podlagi katere se lažje pozicioniraš, oz. najdeš svoje avtentično mesto znotraj trga. Strategija določa tudi osebnost znamke, njen avtentičen ton izražanja, sporocilnost ter njene cilje.
Na podlagi vsega tega oblikujemo razpoloženjsko tablo oz. mood board ter nakažemo stil in slog, kako se bo tvoja celotna sporočilnost izražala tudi vizualno.
Zakaj je vse to pomembno zate?
Z našim pristopom ti pomagamo, da se poglobiš v srce svoje znamke, prioritiziraš svoje poslovne cilje in podrobneje spoznaš potrebe tvoje ciljne publike. Vse to nato obdelamo in združimo v dokument strategije blagovne znamke, ki ti pomaga, da ves čas svojega poslovanja in izražanja držiš kompas in ohranjaš rdečo nit ter tako gradiš na svoji prepoznavnosti.
Strategija blagovne znamke predstavlja tudi glavno iztočno točko za oblikovanje identitete tvoje znamke oz. celostne vizualne podobe podjetja, da ta že v začetku ustvari občutek pripadnosti tvoje idealne stranke.
Ko preko postavitve strategije blagovne znamke resnično razumemo njeno srce, vemo, kaj točno mora biti pretvorjeno v njeno vizualno podobo. Le tako lahko ustvarimo znamko z globljim pomenom. Vsi elementi strategije namreč vplivajo na vizualno podobo in jo reflektirajo. Publika tako celotno zgodbo takoj občuti in hitreje začuti pripadnost, te izbere.
Identiteta blagovne znamke vsebuje logotip, prepoznavni znak podjetja oz. blagovne znamke, vključuje razvoj barvne palete, sistema tipografije, dodatne vizualne elemente, kot so ilustracije, ikone, vključuje razvoj vzorca ali dodatnih grafičnih elementov ter stila fotografij, ki bo izražal osebnost znamke.
V celostno podobo podjetja oz. znamke se na tvojo željo lahko vključi tudi oblikovanje poslovnih tiskovin, kot so dopisni list, vizitka, žig, ovojnica, embalaža, zahvalne kartice ali drugi promocijski material.
Fazi potrjene identitete blagovne znamke sledi oblikovanje in izdelava spletne strani na WordPress-u. Spletna stran danes predstavlja vizitko podjetja, saj je najlažji način za predstavitev in prodajo storitev ali produktov.
Skupaj postavimo cilje tvoje spletne strani, nato pa na osnovi strategije in identitete tvoje blagovne znamke pripravimo predlog oblikovanja. Z našo ekipo programerjev bo tvoja spletna stran zaživela, mi pa te naučimo, kako jo uporabljati, ter nudimo podporo, da bo tvoja uporabniška izkušnja in uporaba tvojih potencialnih strank, kar se da lahkotna in uspešna.
Oglej si najbolj priljubljene pakete naših storitev brandinga
Paket 1
IDENTITETA TVOJE BLAGOVNE ZNAMKE
Delavnica razvoja strategije blagovne znamke
Sporočilnost
Stil in slog oblikovanja
Dokument strategije blagovne znamke
Razpoloženjska tabla ali mood board
Primarni logotip
Sekundarni logotip
Simbol
Submark (alternativni znak)
Barvna paleta
Sistem tipografije
Razvoj vzorca
Dodatni elementi: ilustracije ali/in ikone
Predlog stila fotografij
Dvostranska vizitka
Priročnik za uporabo identitete blagovne znamke
30 minutna predstavitev celotnega projekta
Vse končne datoteke
ROK IZVEDBE: 4 – 8 TEDNOV
Paket 2
IDENTITETA BLAGOVNE ZNAMKE + SPLETNA STRAN
VSE KAR VSEBUJE IDENTITETA BLAGOVNE ZNAMKE
Strategija spletne strani (analiza ciljev, namen spletne strani, načrtovanje navigacije in strukture spletne strani).
Oblikovanje vizualne podobe spletne strani, skladne z identiteto in strategijo blagovne znamke.
Izbor slikovnega materiala.
WordPress spletna stran z do 6 podstranmi in možnostjo CMS sistema.
Vse strani zajemajo oblikovanje, vstavljanje vsebine, osnovno SEO optimizacijo (večja vidnost strani), namestitev, testiranje.
Prilagoditev mobilnim telefonom in tablicam (responsive design).
GOSTOVANJE (opcijsko)
ROK IZVEDBE: 8 – 12 TEDNOV
Dodatno oblikovanje
TISKOVINE
Dopisni list
Vizitka
Žig
Elektronski podpis
Pisemska ovojnica
Predstavitvena mapa
Fascikel
Blok
Zahvalna kartica
Ovijalni papir
Škatla
Vrečka
Etiketa/nalepka
Brošura
Katalog
Letak
Banner
ROK IZVEDBE: po dogovoru
Po prejetem povpraševanju s tvoje strani preko kontaktnega obrazca, te kontaktiramo in se dogovorimo za termin brezplačnega posveta. Med posvetom bomo govorili o tvojih željah, ciljih, pričakovanjih, potrebah in odgovorili na tvoja vprašanja. Predstavili ti bomo potek projekta, da se prepričamo ali smo pravi oblikovalski tim zate. Nato ti pošljemo ponudbo prilagojeno tvojim željam.
V tej fazi je ponudba s tvoje strani potrjena in lahko se potopimo v delo. Dogovorimo se za termin delavnice postavljanja strategije tvoje blagovne znamke. Pred tem izpolneš krajši vprašalnik, ki nam pomaga, da se že pred delavnico poglobimo v tvojo znamko in te tako kreativno vodimo skozi srečanje. Po delavnici prejmeš vse zapise, ki nam služijo kot izhodiščna točka za nadaljevanje projekta.
Sledi korak z naše strani. Na podlagi delavnice se v tvojo celotno zgodbo poglobimo in pripravimo dokument Strategije blagovne znamke, ki predstavlja vodnik tvoje poti do uspeha. V njem zaobjamemo celotno sporočilnost tvoje znamke oz. podjetja, določimo glavno besedišče, poslanstvo, vizijo, vrednote, ciljno publiko, ton, prodajno pot, ter kako se bo vse to izražalo v vizualni podobi. Strategija vključuje tudi predlog identitete, ki to zgodbo izraža.
V predlogu ti pošljemo tudi video predstavitev, kjer ti predstavimo celotno strategijo in predlog identitete (vizualne podobe) tvoje blagovne znamke. Ta vsebuje mood board predlog logotipa, barvne palete, stila in sloga, kako se bo tvoja znamka izražala ter primere, kako bo to izgledalo v praksi. Ko je predlog s tvoje strani potrjen, pripravimo tudi predlog oblikovanja tiskovin, v kolikor so bili del ponudbe (vizitka, dopisni list, žig, emblaža itd).
V kolikor se odločiš za oblikovanje in izdelavo spletne strani ta faza sledi po s tvoje strani potrjeni identiteti blagovne znamke. V prvem koraku pripravimo predlog dizajna osnovne strani (homepage), podstrani o nas ter strani produkta/storitve. Po morebitnih popravkih oz. s tvoje strani potrjenem dizajnu nadaljujemo z oblikovanjem ostalih podstrani. Ko so vse strani dorečene jih izdelamo v okolju WordPress.
Po zaključeni in s tvoje strani potrjeni identiteti blagovne znamke, ti poleg vseh grafičnih datotek in formatov pošljemo tudi priročnik za uporabo logotipa in identitete tvoje blagovne znamke. Ta predstavlja temelj tvojega vizualnega izražanja podjetja, da deluje usklajeno tudi pri nadaljnjem vizualnem izražanju. Po končani izdelavi spletne strani sledi še krajša predstavitev njene uporabe, da bo tvoje delo v prihodnosti karseda lahkotno.
“Maja, vse pohvale tebi, za soustvarjanje projekta, ki je s tvojim doprinosom postal realnost. Delo s teboj je bilo lahkotno, kreativno, učinkovito, kot da bereš misli in to še izboljšaš. …. s čudovitim končnim rezultatom.
Hvala, zaradi tebe smo prepoznavni, všečni in lepi!”
‘’Naš »stari« logotip je po 30 letih postal že zastarel in smo se odločili za prenovo. Ker se s tem ne ukvarjamo, smo mislili da se pač nariše nek nov znak in to je vse. Ko smo začeli sodelovati, se je naše razmišljanje kar korenito spremenilo. Ustvarili ste zgodbo, se poglobili v cilje in poslanstvo podjetja ter pripravili celostno podobo na način, ki je daleč nad našimi pričakovanji. Težko je karkoli predlagati za izboljšanje vašega delovanja, ker je že sedanji pristop vrhunski. Upamo da se boste uspešno peljali po poti, ki ste si jo začrtali in nam še kdaj odprli vrata za sodelovanje. Hvala vam za vaš trud’’.
“Komaj čakam, da bo stran live in da jo začnemo uporabljati. Mislim, da bo stran prinesla veliko svežine in povezanosti ter novo energijo za vse projekte, ki so povezani s tem projektom.”
“Sodelovanje z Majo je bilo zelo prijetno in produktivno. Pomagala mi je, da sem bolje ozavestila svojo “rdečo nit” in svoj ZAKAJ. Ko imam malo slabši dan, si preberem opis svoje blagovne znamke, ki ga je izdelala zame, in vem, da moram slediti svoji poti, ker je to res moj ZAKAJ. Logotip, ki ga je izdelala zame, popolnoma oriše bistvo mojega poslanstva. Res se je poglobila v mojo zgodbo, tako da lahko rečem, da nastali logotip diha z mano :)”
’’Z Majo je super sodelovati. Polna inovativnih idej, ki jih z veseljem in predanostjo prikaže. Z njenimi izdelki sem zelo zadovoljna, a ne samo to. Tudi nova spoznanja, ki sem jih pridobila ob njenem vodenju skozi realizacijo projekta so zlata vredna. Mislim, da se zna prilagoditi vsaki potrebi, ne glede na dejavnost ki ga opravlja podjetje s katerim je v stiku.
Hvala Maja za super izkušnjo!’’
Tvoje najbolj divje sanje so vizija tvoje prihodnosti. Kakšna je tvoja prihodnost?
Skupaj jo lahko uresničimo.
Logotip je le površina blagovne znamke. Za večji uspeh je potrebno razviti celotno sporočilnost, ki v stranki vzbudi občutja pripadnosti, zvestobe in navdušenja. Če si več kot tvoj zunanji videz, zakaj bi naj tvoja blagovna znamka ne bila več, kot le logotip?
Znamka, ki ve zakaj obstaja, kaj je njen globlji pomen, kam je usmerjen njen kompas ter na kakšen način vse to izraža, pritegne pravo ciljno publiko, gradi na prepoznavnosti in ustvarja zveste stranke.
Dodelana sporočilnost preko vsebin in celostne grafične podobe znamke, vsebuje globlji pomen in privlači stranke s svojo energijo in unikatnostjo. Gre za občutek, ki ga ljudje dobijo ob interakciji z znamko.
Ljudje iščejo unikatne znamke, ki so več kot le storitev ali produkt. Iščejo znamke, ki izžarevajo vrednote, katere prispevajo v skupno dobro. Naj ti pomagamo, da tvoja znamka izžareva pristnost in izstopi iz množice.
Začni pogovor