Branding

Si želiš, da tvoja blagovna znamka zasije?
Ustvarimo identiteto in celostno grafično podobo, ki bo predstavljala srce tvojega podjetja.
Postani magnet za svoje idealne stranke!

Izkušnja brandinga

Imaš vrhunsko poslovno idejo, a nisi prepričan/-a, kako točno naj bi izgledala njena vizualna podoba, da v njej zaživi globina tvoje zgodbe, ki s svojo energijo in sporočilnostjo, kot magnet privlači tvoje idealne stranke?

Verjamemo, da ne želiš postati le še ena dodatna znamka, ki se je pravkar pojavila na trgu in upa, da jo bodo opazili.

Želiš biti ti!

Avtentičen/-a na vseh nivojih.

Ker imaš vrhunski produkt ali storitev, želiš, da ta zasije iz množice, ti pa se s ponosom in samozavestjo predstaviš svetu.

Tu smo, da ti pomagamo uresničiti tvoje sanje. Zate ustvarimo identiteto blagovne znamke, ki bo izražala tvoje bistvo, tvoje vrednote, tvojo unikatnost. Na ta način pritegneš ljudi, ki bodo na prvi pogled začutili pripadnost in postali tvoja zvesta stranka.

Zakaj branding

Branding je prevajanje duše tvojega podjetja na površje, da ta zasije in ustvari namagneten posel

Strategija blagovne znamke

Kaj, če bi ti nekdo ponudil dokumentiran načrt za uspeh blagovne znamke?

Zagotovo se ne bi uprl/-a? Prav tega se lotimo v prvem koraku našega sodelovanja.

Tvoja strategija blagovne znamke ali zemljevid blagovne znamke je način, kako boš ti in (tvoja ekipa) gradil/-a, oblikoval/-a in delil/-a svojo zgodbo blagovne znamke. V njej je definirano, kaj tvoja blagovna znamka ali podjetje je, k čemu teži, kakšen je njen namen, čemu služi in kako vse to sporočaš svetu.

Strategija blagovne znamke vključuje jasno določeno vizijo blagovne znamke, njene vrednote, misijo oz. poslanstvo, njeno idealno ciljno publiko ter raziskavo konkurence, na podlagi katere se lažje pozicioniraš, oz. najdeš svoje avtentično mesto znotraj trga. Strategija določa tudi osebnost znamke, njen avtentičen ton izražanja, sporocilnost ter njene cilje.

Na podlagi vsega tega oblikujemo razpoloženjsko tablo oz. mood board ter nakažemo stil in slog, kako se bo tvoja celotna sporočilnost izražala tudi vizualno.

Zakaj je vse to pomembno zate?

Z našim pristopom ti pomagamo, da se poglobiš v srce svoje znamke, prioritiziraš svoje poslovne cilje in podrobneje spoznaš potrebe tvoje ciljne publike. Vse to nato obdelamo in združimo v dokument strategije blagovne znamke, ki ti pomaga, da ves čas svojega poslovanja in izražanja držiš kompas in ohranjaš rdečo nit ter tako gradiš na svoji prepoznavnosti.

Strategija blagovne znamke predstavlja tudi glavno iztočno točko za oblikovanje identitete tvoje znamke oz. celostne vizualne podobe podjetja, da ta že v začetku ustvari občutek pripadnosti tvoje idealne stranke.

Unikrea 09
Oblikovanje embalaže

Identiteta blagovne znamke

Ko preko postavitve strategije blagovne znamke resnično razumemo njeno srce, vemo, kaj točno mora biti pretvorjeno v njeno vizualno podobo. Le tako lahko ustvarimo znamko z globljim pomenom. Vsi elementi strategije namreč vplivajo na vizualno podobo in jo reflektirajo. Publika tako celotno zgodbo takoj občuti in hitreje začuti pripadnost, te izbere.

Identiteta blagovne znamke vsebuje logotip, prepoznavni znak podjetja oz. blagovne znamke, vključuje razvoj barvne palete, sistema tipografije, dodatne vizualne elemente, kot so ilustracije, ikone, vključuje razvoj vzorca ali dodatnih grafičnih elementov ter stila fotografij, ki bo izražal osebnost znamke.

Poslovne tiskovine

V celostno podobo podjetja oz. znamke se na tvojo željo lahko vključi tudi oblikovanje poslovnih tiskovin, kot so dopisni list, vizitka, žig, ovojnica, embalaža, zahvalne kartice ali drugi promocijski material.

Aromavitae branding spletna stran

Spletna stran

Fazi potrjene identitete blagovne znamke sledi oblikovanje in izdelava spletne strani na WordPress-u. Spletna stran danes predstavlja vizitko podjetja, saj je najlažji način za predstavitev in prodajo storitev ali produktov.

Skupaj postavimo cilje tvoje spletne strani, nato pa na osnovi strategije in identitete tvoje blagovne znamke pripravimo predlog oblikovanja. Z našo ekipo programerjev bo tvoja spletna stran zaživela, mi pa te naučimo, kako jo uporabljati, ter nudimo podporo, da bo tvoja uporabniška izkušnja in uporaba tvojih potencialnih strank, kar se da lahkotna in uspešna.

Ponudba storitev

Naj tvoja znamka zasije v novi podobi

Oglej si najbolj priljubljene pakete naših storitev brandinga

Paket 1
IDENTITETA TVOJE BLAGOVNE ZNAMKE

ORODJA ZA USPEH

Delavnica razvoja strategije blagovne znamke
Sporočilnost
Stil in slog oblikovanja
Dokument strategije blagovne znamke

DIZAJN

Razpoloženjska tabla ali mood board
Primarni logotip
Sekundarni logotip
Simbol
Submark (alternativni znak)
Barvna paleta
Sistem tipografije
Razvoj vzorca
Dodatni elementi: ilustracije ali/in ikone
Predlog stila fotografij
Dvostranska vizitka

RAZISKOVANJE IN RAZVOJ

Priročnik za uporabo identitete blagovne znamke
30 minutna predstavitev celotnega projekta
Vse končne datoteke

ROK IZVEDBE: 4 – 8 TEDNOV

Paket 2
IDENTITETA BLAGOVNE ZNAMKE + SPLETNA STRAN

VSE KAR VSEBUJE IDENTITETA BLAGOVNE ZNAMKE

SPLETNA STRAN OBLIKOVANJE

Strategija spletne strani (analiza ciljev, namen spletne strani, načrtovanje navigacije in strukture spletne strani).
Oblikovanje vizualne podobe spletne strani, skladne z identiteto in strategijo blagovne znamke.
Izbor slikovnega materiala.

SPLETNA STRAN IZDELAVA

WordPress spletna stran z do 6 podstranmi in možnostjo CMS sistema.
Vse strani zajemajo oblikovanje, vstavljanje vsebine, osnovno SEO optimizacijo (večja vidnost strani), namestitev, testiranje.
Prilagoditev mobilnim telefonom in tablicam (responsive design).

GOSTOVANJE (opcijsko)

ROK IZVEDBE: 8 – 12 TEDNOV

Dodatno oblikovanje
TISKOVINE

POSLOVNE TISKOVINE

Dopisni list
Vizitka
Žig
Elektronski podpis
Pisemska ovojnica
Predstavitvena mapa
Fascikel
Blok
Zahvalna kartica

EMBALAŽA

Ovijalni papir
Škatla
Vrečka
Etiketa/nalepka

PROMOCIJSKE TISKOVINE

Brošura
Katalog
Letak
Banner

ROK IZVEDBE: po dogovoru

Naš proces dela

01.

Začetek

Po prejetem povpraševanju s tvoje strani preko kontaktnega obrazca, te kontaktiramo in se dogovorimo za termin brezplačnega posveta. Med posvetom bomo govorili o tvojih željah, ciljih, pričakovanjih, potrebah in odgovorili na tvoja vprašanja. Predstavili ti bomo potek projekta, da se prepričamo ali smo pravi oblikovalski tim zate. Nato ti pošljemo ponudbo prilagojeno tvojim željam.

02.

Strategija blagovne znamke

V tej fazi je ponudba s tvoje strani potrjena in lahko se potopimo v delo. Dogovorimo se za termin delavnice postavljanja strategije tvoje blagovne znamke. Pred tem izpolneš krajši vprašalnik, ki nam pomaga, da se že pred delavnico poglobimo v tvojo znamko in te tako kreativno vodimo skozi srečanje. Po delavnici prejmeš vse zapise, ki nam služijo kot izhodiščna točka za nadaljevanje projekta.

03.

Strategija in identiteta znamke

Sledi korak z naše strani. Na podlagi delavnice se v tvojo celotno zgodbo poglobimo in pripravimo dokument Strategije blagovne znamke, ki predstavlja vodnik tvoje poti do uspeha. V njem zaobjamemo celotno sporočilnost tvoje znamke oz. podjetja, določimo glavno besedišče, poslanstvo, vizijo, vrednote, ciljno publiko, ton, prodajno pot, ter kako se bo vse to izražalo v vizualni podobi. Strategija vključuje tudi predlog identitete, ki to zgodbo izraža.

04.

Pregled

V predlogu ti pošljemo tudi video predstavitev, kjer ti predstavimo celotno strategijo in predlog identitete (vizualne podobe) tvoje blagovne znamke. Ta vsebuje mood board predlog logotipa, barvne palete, stila in sloga, kako se bo tvoja znamka izražala ter primere, kako bo to izgledalo v praksi. Ko je predlog s tvoje strani potrjen, pripravimo tudi predlog oblikovanja tiskovin, v kolikor so bili del ponudbe (vizitka, dopisni list, žig, emblaža itd).

05.

Spletna stran

V kolikor se odločiš za oblikovanje in izdelavo spletne strani ta faza sledi po s tvoje strani potrjeni identiteti blagovne znamke. V prvem koraku pripravimo predlog dizajna osnovne strani (homepage), podstrani o nas ter strani produkta/storitve. Po morebitnih popravkih oz. s tvoje strani potrjenem dizajnu nadaljujemo z oblikovanjem ostalih podstrani. Ko so vse strani dorečene jih izdelamo v okolju WordPress.

06.

Zaključek projekta

Po zaključeni in s tvoje strani potrjeni identiteti blagovne znamke, ti poleg vseh grafičnih datotek in formatov pošljemo tudi priročnik za uporabo logotipa in identitete tvoje blagovne znamke. Ta predstavlja temelj tvojega vizualnega izražanja podjetja, da deluje usklajeno tudi pri nadaljnjem vizualnem izražanju. Po končani izdelavi spletne strani sledi še krajša predstavitev njene uporabe, da bo tvoje delo v prihodnosti karseda lahkotno.

Izkušnje strank

Si želiš začeti s projektom?

Tvoje najbolj divje sanje so vizija tvoje prihodnosti. Kakšna je tvoja prihodnost?
Skupaj jo lahko uresničimo.

Pogosta vprašanja

Si v dvomih?