
POVZETEK
Poslanstvo znamke Aromavitae je opolnomočiti vsakega posameznika, da najde svoj notranji mir, svoje poslanstvo in s tem zaživi izpolnjujoče življenje. Nosilka znamke s svojimi terapijami ljudem pomaga doseči to transformacijo.
Simbol znamke Aromavitae izvira iz geometrije srčne čakre, ki je energetska centrala našega sistema. Je jedro našega duha, vez med telesom in duhom in središče ljubezni. Krožnica kot simbol nosi veliko pomenov (krog življenja, duh, polnost, zaključenost …).
Iz krožnice na spodnji levi strani ‘‘raste’’ cvet, katerega listi so del geometrije srčne čakre. Cvet, ki se odpira proti desni diagonali
simbolizira rast, transformacijo, napredek, razvoj. Dodana sta trikotnika, prav tako iz geometrije srčne čakre.
PROJEKT
AROMAVITAE BRANDING
NAROČNIK
Mojca Beseničar
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategija blagovne znamke, Identiteta blagovne znamke
Primarni logotip, sekundarni logotip
Ilustracije branda, vzorec branda, tiskovine (vizitka, …).







“Sodelovanje z Majo je bilo zelo prijetno in produktivno. Pomagala mi je, da sem bolje ozavestila svojo “rdečo nit” in svoj ZAKAJ. Ko imam malo slabši dan, si preberem opis svoje blagovne znamke, ki ga je izdelala zame, in vem, da moram slediti svoji poti, ker je to res moj ZAKAJ. Logotip, ki ga je izdelala zame, popolnoma oriše bistvo mojega poslanstva. Res se je poglobila v mojo zgodbo, tako da lahko rečem, da nastali logotip diha z mano :)”
- Mojca Beseničar