
POVZETEK
Povod za nastanek dejavnosti in znamke Cafe de Panama je bila želja pomagati ohranjati naravno okolje, z vpeljevanjem pridelovalnih procesov, ki nimajo negativnih vplivov na naravo. Vsi procesi, materiali in proizvodi so izbrani z najvišjo ekološko ozaveščenostjo, saj je stremenje k trajnostnosti ključnega pomena. Pozitivni vpliv na ljudi, ki so vključeni v proces in njihovo zadovoljstvo je eno glavnih vodil in zagon za nadaljevanje in razvoj dejavnosti. Cilj znamke je izboljšati kvaliteto življenja lokalne skupnosti z zagotavljanjem delovnih mest, poštenim plačilom, finančno podporo in odpiranjem možnosti izobraževanja. Ena glavnih vrednot znamke je zagotavljanje najvišje možne kakovosti izdelkov in storitev. Produkt kave se zato uvršča med prvorazredne kave, ki prejema nagrade in priznanja.
Želja naročnika je bila, da celotna znamka Cafe de Panama s podznamkami La Huella, Coffee Tour in Casa los Naranjo ves čas izraža ekskluzivnost, kakovost, avtentičnost in ozavešča potrošnike o visoko integritetnem pristopu celotne pridelave in ponudbe izdelkov ter storitev. Da izraža težnjo po prilagodljivosti, transparentnosti dejavnosti in storitev, ob tem pa vzbuja občutke zaupanja, skrbi za uporabnike in dostopnosti. S tem nagovarja svojo ciljno publiko, ki si želi kakovostnih produktov, vpogleda v celoten postopek proizvodnje kave in doživetje, ne le ob pitju
kave, temveč obisku lokacije, kjer je proizvedena.
S tem namenom smo v prvi fazi opredelili kdo je ciljna publika, ubesedili poslanstvo branda, določili osebnost znamke, s kakšnim tonom naj se izraža in kako svojo zgodbo izraža svetu, nato pa vse to prelili v vizualno podobo. Ta je zajemala razvoj logotipa za vsako od podznamk, razvoj ikon ter ilustracije, ki kot spremljevalni element zaokroža in dopolnjuje celostno podobo. Oblikovali smo tudi embalažo in promocijske tiskovine, v zadnji fazi pa zasnovali tudi celotno spletno stran, ki poleg predstavitve krovne znamke in podznamk zajema tudi spletno trgovino.
PROJEKT
CAFE DE PANAMA BRANDING
LA HUELLA
COFFEE TOUR
CASA LOS NARANJOS
NAROČNIK
Cafe de Panama
KAJ SMO OBLIKOVALI
Identiteta blagovne znamke Cafe de Panama in podznamk La Huella, Coffee Tour in Casa los Naranjos.
Primarni logotip, sekundarni logotip ter simbol za vsako od podznamk
Ilustracije branda, ikone, tiskovine, embalaža produktov.
Spletna stran – ogled spletne strani TUKAJ














“Sodelovanje z Majo je bilo zelo pozitivno. S celovitim in profesionalnim pristopom je uspela zajeti dušo našega podjetja, upoštevajoč naše želje in vizijo. Pomagala nam je oblikovati ton oz. glas naše znamke, ki omogoča nadaljnji razvoj podjetja. Končni izdelki projekta – CGP, dizajni produktov, ipd. – odražajo premišljenost in skrb za detajle. Z veseljem se še vrnemo za morebitne nadgradnje ali nove ideje.”
- Nika Dajčman