
POVZETEK
Blagovna znamka CAMINO.si organizira potovanja, ki združujejo izobraževanje, umetnost in naravo. Njen cilj je omogočiti popotnikom polno doživetje trenutka. Osredotoča se na posameznika, ki na poti globlje spozna sebe.
Nosilka znamke je želela, da brand izraža preplet izobraževanja, umetnosti in narave. Hkrati pa odraža težnjo po zavestnem življenju, posluh za sočloveka, živost, polnost življenja, prizemljenost, avtentičnost, lahkotnost in toplino.
V začetni fazi smo razvili strategijo blagovne znamke, ki je določila vrednote, vizijo, sporočilnost, ton komunikacije in osebnost znamke. Razumeli smo, da je ciljna publika radovedna in išče globlja doživetja, ki niso zgolj turistični obisk krajev. Opredelili smo njihove potrebe in želje ter zasnovali rešitve, ki jih znamka ponuja. Vse elemente smo vključili v razvoj blagovne identitete.
Celostna vizualna podoba blagovne znamke CAMINO.si odraža omenjene vrednote. Barvna paleta vključuje naravne in zemeljske tone. Ti simbolizirajo povezanost z naravo, ter tople barve, ki ustvarjajo občutek topline in udobja. Grafike in fotografije so skrbno izbrane, da prikažejo izobraževalne, umetniške in naravne elemente. Zasnovali smo vizualne elemente, ki bodo popotnike že ob pogledu na celostno podobo spodbudili k pustolovščini in notranji rasti.
Razvili smo tipografski sistem za jasnost in prepoznavnost. Logotip in spremljevalno grafiko, ki vse združujejo v harmonično celoto. Tako smo skupaj s stranko postavili temelje znamke in zagotovili doslednost ter prepoznavnost blagovne znamke na vsakem koraku popotnikovega doživetja.
PROJEKT
CAMINO.SI BRANDING
NAROČNIK
CAMINO.SI d.o.o.
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategija blagovne znamke
Identiteta blagovne znamke
Primarni logotip, sekundarni logotip, simbol
Vzorec branda
Oblikovali smo tudi vizitko ter brošuro s programom potovanja, ki pritegne stranke in poleg podajanja informacij tudi navduši in zbudi zanimanje za potovanje.












“Maja, vse pohvale tebi, za soustvarjanje projekta, ki je s tvojim doprinosom postal realnost. Delo s teboj je bilo lahkotno, kreativno, učinkovito, kot da bereš misli in to še izboljšaš. …. s čudovitim končnim rezultatom.
Hvala, zaradi tebe smo prepoznavni, všečni in lepi!”
- Silva Frelih