
POVZETEK
Blagovna znamka EXTERRA čutečim ljudem, ki cenijo dodano vrednost ročnega dela, odpira zavest, jih obogati in inspirira preko celostnega doživetja procesa ustvarjanja keramike z dušo. Exterra keramika nosi zdravilne informacije, ki podpirajo telo in duha, zato z njihovo dnevno uporabo pozitivno vplivamo na svoje počutje.
Pri projektu smo tesno sodelovali z Anjo Čop, nosilko blagovne znamke EXTERRA in glavno ustvarjalko keramike. Ustvarili smo celostno gafično podobo, ki ves čas izraža kreativnost, optimizem, lepoto in globlji pomen keramike, kristalov in narave. Zemeljska paleta barv, ilustracije in ikone vzbujajo občutke drznosti, poguma in lastne vrednosti posameznika. tem nagovarja svojo ciljno publiko, ki išče navdih in pogum za bolj kreativno in izpolnjujoče življenje.
PROJEKT
EXTERRA BRANDING
NAROČNIK
Anja Čop
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategija blagovne znamke, Identiteta blagovne znamke
Primarni logotip, sekundarni logotip in submark
Ilustracije branda, vzorec branda, embalaža, tiskovine (vizitka, predstavitvena brošura, oznake izdelkov, letaki …), embalaža (poslovne vrečke, škatle, ovijalni papir, nalepke …)








‘’Z Majo je super sodelovati. Polna inovativnih idej, ki jih z veseljem in predanostjo prikaže. Z njenimi izdelki sem zelo zadovoljna, a ne samo to. Tudi nova spoznanja, ki sem jih pridobila ob njenem vodenju skozi realizacijo projekta so zlata vredna. Mislim, da se zna prilagoditi vsaki potrebi, ne glede na dejavnost ki ga opravlja podjetje s katerim je v stiku.
Hvala Maja za super izkušnjo!’’
- Anja Čop