
POVZETEK
Blagovna znamka JT je znamka, ki se ukvarja s proizvodnjo naravnih produktov za nego telesa. Njen cilj je zagotavljanje kakovostnih in inovativnih rešitev na področju naravne nege kože od zamisli do končnega uporabnika. Nosilca znamke sta želela da znamka izraža svežino, dinamičnost in strokovnost. Obenem pa sporoča svojo avtentičnost, skrb za naravo, lokalno proizvodnjo ter zavezanost za boljši in kvalitetnejši jutri v vseh pogledih.
Pri projektu celostne grafične podobe smo tesno sodelovali z naročnikom in izdelali strategijo blagovne znamke, ki nakazuje jasnost glede vrednot, vizije znamke, sporočilnosti, tona komunikacije in osebnosti. Jasno smo opredelili ciljno publiko njene potrebe ter rešitve, ki jih znamka ponuja. Vse skupaj smo nato razvili v identiteto. Ustvarili smo celostno vizualno podobo znamke, v okviru katere smo določili barvno paleto, stil in slog grafik ter fotografij, sistem tipografij ter razvili logotip in spremljevalno grafiko.
S tem celostnim pristopom je bila ustvarjena prepoznavna in dosledna podoba blagovne znamke JT, ki ne le izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, ampak tudi navdihuje k boljši, naravi prijazni prihodnosti, hkrati pa zagotavlja, da vsak izdelek odraža skrb za kakovost, trajnost in dobrobit posameznika.
Spletno stran si lahko ogledate TUKAJ.
PROJEKT
JT BRANDING
NAROČNIK
JT LABS d.o.o.
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategijo blagovne znamke
Identiteto blagovne znamke
Logotip in variacije logotipa
Poslovne tikovine
Embalažo
Spletno stran
Oblikovanje blagovne znamke od ideje do celostne grafične podobe blagovne znamke in podjetja.











“V letošnjem letu smo skupaj z Majo in njeno ekipo Unikrea ustvarili nov brand. Projekta so se lotile zelo celostno, se mu posvetile in rezultat pokaže, da res delajo s srcem. Najbolj pa mi je bilo všeč, da smo skozi proces tudi mi bolje spoznali našo znamko in kakšno zgodbo želimo ustvariti. Bravo ekipa in hvala iz srca.”
- ekipa JT