
POVZETEK
Blagovna znamka MAKI je znamka, ki se ukvarja z ustvarjanjem naravnih izdelkov za nego kože dojenčka in mame. Obenem pa ozavešča in podpira z nasveti o naravni in varni negi otroka. Znamka spodbuja k skrbi za dobro počutje mame. Njena vizija je postati vodilna izbira med starši, ki iščejo visoko kakovostne, ekološke in varne rešitve za nego sebe in svojih otrok.
Pri projektu celostne grafične podobe smo izdelali strategijo blagovne znamke, ki nakazuje jasnost glede vrednot, vizije znamke, sporočilnosti, tona komunikacije in osebnosti. Jasno smo opredelili ciljno publiko njene potrebe ter rešitve. Vse skupaj smo nato razvili v identiteto – celostno vizualno podobo. V okviru katere smo določili barvno paleto, stil in slog grafik ter fotografij, sistem tipografij ter razvili logotip in spremljevalno grafiko.
Izhodišče za slog oblikovanja logotipa in dopolnilne grafike so prostoročne enopotezne upodobitve matere z otrokom in otroka. Na ta način je na subtilen način izražena misija znamke. Izbor barvne palete doda ženstvenost in eleganco. Spremljajoči element so estetsko posnete fotografije s sporočilnostjo in slogom, ki izraža aktivnost matere in varnega zavetja, ki ga daje otroku.
PROJEKT
MAKI BRANDING
NAROČNIK
JT LABS d.o.o.
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategijo blagovne znamke
Identiteto blagovne znamke
Logotip in variacije logotipa
Embalažo
Spletno stran
Oblikovanje blagovne znamke od ideje do celostne grafične podobe blagovne znamke in podjetja.











“Maja, vse pohvale tebi, za soustvarjanje projekta, ki je s tvojim doprinosom postal realnost. Delo s teboj je bilo lahkotno, kreativno, učinkovito, kot da bereš misli in to še izboljšaš. …. s čudovitim končnim rezultatom.
Hvala, zaradi tebe smo prepoznavni, všečni in lepi!”
- S. A.