
POVZETEK
Znamka je nadznamka obstoječih znamk Moj optik, Otroška očala in Potapljaške maske.
Naročnika sta želela znamke med seboj povezati in izpostaviti vrednote in načela, po katerih poslujeta. Želela sta, da ljudje vidijo širšo sliko, zakaj pravzaprav delata, to kar delata. Kaj je njuna gonilna sila in rdeča nit vseh projektov ter kakšen odnos imata do dela, do projektov, do ljudi in do življenja. Na ta način sta namreč želela pritegniti svojo idealno ciljno publiko, hkrati pa tudi podobno misleče ljudi, s katerimi bi v prihodnosti lahko soustvarjala.
S tem namenom smo v prvi fazi razvili strategijo njune blagovne znamke, opredelili kdo sploh je njuna ciljna publika, ubesedili njun zakaj, poslanstvo branda, določili osebnost znamke, s kakšnim tonom naj se izraža in kako svojo zgodbo izraža svetu … nato pa vse to prelili v vizualno podobo.
PROJEKT
MEA GROUP 9 BRANDING
NAROČNIK
MEA MEA d.o.o.
KAJ SMO OBLIKOVALI
Strategija blagovne znamke, Identiteta blagovne znamke
Primarni logotip, sekundarni logotip, submark, simbol
Ilustracije branda, vzorec branda, tiskovine (vizitka, …)
Spletna stran – ogled spletne strani TUKAJ







“Imeli smo privilegij sodelovati z Majo iz podjetja Unikrea pri razvoju celostne podobe naše blagovne znamke MEA GROUP 9 in pri oblikovanju vsebin za našo spletno stran www.mg9.si. S svojo izjemno pozitivnostjo, predanostjo in občutkom za estetiko je presegla vsa naša pričakovanja. Znala je ohraniti oseben pristop, kar je omogočalo jasno in učinkovito komunikacijo. Njena sposobnost, da v delo vnese človečnost in vrednote, je izjemna in se je čutila na vsakem koraku projekta. Njena profesionalnost, spoštovanje rokov in transparentnost so bili ključni za uspeh našega projekta. Zelo se veselimo nadaljnjega sodelovanja z Majo in toplo priporočamo njene storitve vsakomur, ki išče izjemno profesionalnost in estetsko dovršenost. Hvala, še enkrat, za vse prijetne izkušnje in odlično opravljeno delo!”
- Marko Žlender, MEA GROUP 9