Kaj je branding in kako vpliva na uspeh tvojega podjetja?
Branding je občutek, ki ga ljudje dobijo ob interakciji z znamko!
Predstavljaj si, da si na tržnici ali sejmu, kjer je pred teboj 10 ponudnikov z istim ali podobnim produktom.
V trenutku izbire ni časa za logično razmišljanje in preračunavanje. Pristopil boš k tistemu, h kateremu te bo vodil tvoj notranji občutek.
Kaj vse pa vpliva na ta občutek?
Veliko elementov, ki se med seboj dopolnjujejo. Na prvem mestu stoji VIZUALNA PODOBA, v katero je vpletena sporočilnost znamke, ton s katerim se izraža in njena osebnost. Preko vizualne podobe lahko hitro začutiš vrednote znamke, njeno osebnost in načela. V trenutku te znamka pritegne, ker jo ‘’začutiš’’ ali pa te odvrne, saj ni v skladu s tvojimi prepričanji.

Vrednote podjetja
Kaj ceniš, v kaj verjameš, k cemu težiš, kako v določeni situaciji reagiraš? Na vse to vplivajo vrednote, ki jih imaš kot oseba ali kot podjetje/znamka. Vrednote so kot kompas, ki usmerja tvojo zgodbo, dejanja in odločitve. Zelo je pomembno, da kot podjetje ali blagovna znamka jasno komuniciraš te vrednote in deluješ v skladu z njimi. Na podlagi tega ljudje začutijo tvojo zgodbo in postanejo del nje ali pa gredo drugam. Vrednote izražaš preko sporočilnosti, katero daješ v svet v besedi in vizualnih elementih.

Jasnost podjetja
Na naslednjih 5 vprašanj bi moralo znati odgovoriti vsako podjetje. In naloga podjetja je, da jih jasno komunicira s svetom.
1. Zakaj smo tukaj?
Preprost stavek, ki pove glavni namen podjetja in pri tem vključuje čustva, vzbudi občutja.
2. Kaj delamo in kako?
Stavek, ki nekoliko bolj opiše funkcionalni del podjetja in je hkrati MISIJA podjetja.
3. Kaj nas dela drugačne?
Pomaga pri pozicioniranju, da znamka pove, v čem je unikatna. Ta stavek lahko vključuje vrednote podjetja.
4. Za koga smo tukaj?
Kdo je idealna ciljna publika podjetja, kakšne so njene težave in problemi ter katere unikatne rešitve ji podjetje/znamka lahko ponudi.
5. Kaj najbolj cenimo?
Glavna načela in prepričanja oz. vrednote podjetja.
6. Kakšna je naša osebnost?
Kakšen je karakter ali arhetip znamke, s kakšnim tonom se izraža, kakšen je njen način govora, na kakšen način komunicira s svojo ciljno publiko.
Vse to je del brandinga blagovne znamke oz. podjeta, ki ga jasno začrtamo v okviru strategije in identitete blagovne znamke.
V kolikor še nimaš jasno začrtane svoje strategije branda nas kontaktiraj in dogovorimo se za spoznavni klic.